A Fehér Nyúl

Ismét
eltelt egy év, ismét nyakunkon a Halloween. Ismét hosszú tervezési folyamat
végére kerülhet egy képzeletbeli pipa, és itt a "hosszú" nem költői túlzás. Az
ötlet szintén a zenén és a mesék világán keresztül érkezett meg 2017-ben, bár a
kidolgozásához csak 2019-ben kezdtünk hozzá. Tehát nem friss projekt ez sem.
Ezennel az Alice Csodaországban került terítékre, tökéletesen tudok ezzel a
megfoghatatlan világgal azonosulni, imádom a színeit és a bolondos karaktereit.
Nyilván nem volt belőle elég egy kivitelezése, nem akartam választani. A fő
alappillér a Fehér Nyúl volt, aki kicsit a Bolond Kalapos, kicsit a
Szívkirálynő, nem utolsó sorban kicsit Alice is egyben.
A Fehér Nyúl megrögzött időmániás, ami rám is nagyon igaz. Az idő végigkíséri
munkám, a pontosság, precízség a mindenem, határidők, érkezési időpontok
betartása… szóval az egyik szemem mindig az órán van. Ha összeszaladnak a
szezonok és szinte folyamatosan a monitor előtt ülök karikás szemekkel
retusálva, megesik, hogy több kávé fogy, mint amire a szervezetemnek
feltétlenül szüksége lenne. A koffeinsokk hatására pedig kicsit Bolond
Kalapossá válok (lehet át kéne álljak teára…).
A
fotózás kicsit olyan, mintha a nyúl üregébe esne az ember, hiszen az események
viszonylag kis százalékára van csak ráhatásunk. Kikkel találkozunk, milyen
helyszínen dolgozunk, elég nagy a véletlen faktor. De pont ettől nem unalmas ez
a szakma.
Ebben a projektben is Kiss Sára Natasa volt segítségemre,
ismét elvállalta, hogy az ő szavait idézzem, modellem lesz ebben az
"agymenésben". De hát, ha egyszer az! A szó legnemesebb értelmében. Ismét
nagyon hálás vagyok, hogy egy karakterem bőrébe bújtál, csodás fotók születtek.
A kosztüm Anyukám keze munkáját dicséri, itt-ott próbáltam én is segíteni,
például a fülekkel, sminkkel, frizurával és persze a stylinggal. A szuper
csodálatos tükröt köszönöm szépen a Kiss családnak, illetve Szabó Anettnak, hogy elvállalta a sofőr és a segítség szerepét, Tesómnak, Fanninak pedig, hogy biofogasként jött velünk a fotózás
helyszínére, Mártélyra. Kicsit sem volt röhejes, hogy állványokkal, fehér
nyúlfülekkel, tükörrel felpakolva érkeztünk egy zsúfolt strand mellé (lévén,
hogy ez a sorozat augusztusban, a legnagyobb melegben került lefotózásra), de a
csodálkozó tekintetekkel nem törődve bevettük magunkat az ártéri erdőbe.
A
fotózás után még napokon keresztül madarat lehetett volna fogatni velem!
Hasonlóan a tavalyihoz, itt is rengeteg idő és energia volt összehozni mindent,
nyilván szerettem volna, ha pont úgy sikerül minden, ahogy elterveztem.
Elmondhatom, hogy még túl is teljesítettük az elképzeléseimet!
Ahogy ezeket a sorokat írom, már kezd összeállni a fejemben a jövő évi téma.
Bár még itt titok, annyit mondatok, hogy az sem lesz egyszerű történet.
Modell: Kiss Sára Natasa
Behind the scenes...
És
akkor a fentebb megosztott sorozat után következzenek a "hogyan készült"
képek.
Tudom… nem valami sok, de nyomós indokom van rá, hogy miért nem készültek a
sminkelési folyamatról fotók. Eléggé rá voltam parázva, hogy valami
félresikerül, szakadt rólam a víz, homlokráncolva koncentráltam, sminkeszközök
ezerfelé… szóval nem éppen készültek volna "poszt kompatibilis" képek.
Mártélyon viszont már elég oldott volt a hangulat – a kismillió szúnyog
ellenére is. Az előző posztban felsoroltam jó néhány karaktert, melyeket
beleszőttünk a projektbe, Sári mosolygós fotóját látva eszembe jutott, hogy
előkerült a karakterből az ikonikus, láthatatlanná váló, vigyorgó macska is.
Tesóm, Fanni kapott
az alkalmon és megörökítette, hogyan is készülnek a békaperspektívából fotózott
képek (és ezáltal azt is, hogy miért nem kiskosztümben dolgozom).
